Banen

KTC heeft twee Probounce banen. Probounce is het hele jaar door bespeelbaar en is niet gevoelig voor de verschillende weertypes waar wij het hele jaar door mee te maken hebben. Zelfs tijdens de wintermaanden houdt Probounce haar maximale speeleigenschappen.

Onze huisregels

• Het tenniscomplex is alleen toegankelijk voor leden en genodigden.
  • Bij moedwillige vernielingen aan het complex is men verplicht de schade te betalen.
  • Auto’s mogen niet op het pad voor het complex geparkeerd worden.
  • Honden moeten aan de lijn.

Clubhuis

• Clubhuis en terras dienen netjes achtergelaten te worden. Laatste die clubhuis verlaat doet lichten en apparatuur uit, zet de verwarming op 15 graden en doet de deur op slot.
  • Er mogen geen jeugd leden achter de bar komen.
  • Consumpties zoveel mogelijk direct en met pin betalen of OR code

Banen

• Baan vegen na het spelen is verplicht.
  • Baan alleen betreden/bespelen met tennisschoenen.
  • Geen glas of servies op de baan meenemen.

Speeltijden

• Omdat KTC een kleine club is, wordt niet met een afhangsysteem gewerkt. Meestal is er direct gelegenheid om te spelen.
  • Bij aanwezigheid van wachtenden de set afmaken: maximaal 1⁄2 uur voor enkel spel en 3⁄4 uur voor dubbel spel.

Introducees

• Het meenemen van introducees door leden is toegestaan. Eén introducee per lid per keer en er moet gezamenlijk gespeeld worden.
  • Kosten zijn ​€ ​5,00 per keer.
  • Dit bedrag dient vooraf betaald te worden middels de OR code in het clubhuis. Tevens op de barlijst vermelden wie de introducee was en met welk clublid hij of zij mee is gekomen.

Vragen?

Julianalaan 3a