Lidmaatschap KTC

Wat leuk dat je interesse heeft in tennis en je wellicht ook plannen hebt om lid te worden van onze tennisvereniging de Kaagse Tennis Club.

Welkom!

Het inschrijfformulier kun je heel eenvoudig online invullen door te klikken op de daarvoor bestemde button rechtsboven op deze website. Als je dat hebt ingevuld en een pasfoto hebt meegestuurd, dan wordt u zo snel mogelijk ingeschreven.

Contributie seizoen 2020-2021

Voor het seizoen 2020-2021 gelden de volgende contributiebedragen.

Bij de contributie is geen tennisles inbegrepen, voor meer informatie over tennislessen klik dan op de button 'tennisles' op deze site.

Leeftijd

Afkoop activiteiten & klusdienst *

Senioren A

€165,-

€ 25,-

Senioren B

70 +

€ 25,-

Studentenlidmaatschap

Tweede club lidmaatschap

Jeugdleden

€65,-

€ 0,-

*Activiteiten & Klusdienst: tenminste 1 keer per seizoen inzet ten behoeve van de club. Dit kan op diverse mogelijkheden: o.a organiseren van een activiteit, helpen met klus- en/of schoonmaak activiteiten, draaien van bardiensten tijdens toernooien, feesten en/of tenniskidscompetitie.

De contributie wordt jaarlijks, tot wederopzegging, voor aanvang van het tennisseizoen geïncasseerd via Clubcollect. Je ontvangt een betaalverzoek welke  via IDEAL betaalt kan worden. Het is in ieder geval goed om te weten dat KTC de leukste en één van de goedkoopste, zo niet de goedkoopste tennisvereniging in de regio is.

Opzeggen van het lidmaatschap moet voor 1 december voor aanvang van het nieuwe tennisseizoen via email.

KNLTB-pas

Als je lid bent geworden van KTC, dan bent je ook direct lid van de tennisbond, de KNLTB. Je krijgt dan een KNLTB pas. Kinderen krijgen ook een pasje vanaf hun zesde jaar. Aan het begin van ieder tennisseizoen zorg ik ervoor dat alle KNLTB-pasjes in de kantine klaar liggen. Met de KNLTB-pasje kun je aan vele KNLTB toernooien die in de regio worden georganiseerd deelnemen. Ook als je competitie speelt moet je in het bezit zijn van een KNLTB-pas.

Meer info nodig?

Wilt u meer informatie, dan kun je uiteraard altijd even een e-mail sturen. Wij zullen zo snel mogelijk antwoord geven op al uw vragen.

Vragen?

Julianalaan 3a