Bar

Bar & Clubhuis

• Ieder seniorlid van de KTC kan een sleutel van het clubhuis aanschaffen, dit kan worden gedaan door een email te sturen naar het mailadres van KTC.
  • Als een KTC-lid een consumptie wil, kan dit zelf gepakt worden en moet dit op de barlijst worden opgeschreven (de barlijst ligt op de bar, bij de pinautomaat).
  • Jeugdleden mogen niet achter de bar komen en dus geen consumpties zelf pakken.
  • Voor alcoholische drankjes geldt het Bestuursreglement Alcohol en moet er iemand aanwezig zijn die de Instructie Verantwoord Schenken (IVA) heeft gevolgd. Om een alcoholische consumptie te kunnen pakken heeft u een sleutel van het ‘drankhok’ nodig: deze kunt u alleen verkrijgen als u de IVA-cursus of soortgelijke opleiding heeft gevolgd èn als u de sleutelverklaring heeft ondertekend (daarmee onderschrijft u het Bestuursreglement alcohol).
  • Bij voorkeur alle consumpties met pin afrekenen.
  • Het is niet toegestaan om te roken in het clubhuis.
Het wordt door iedereen op prijs gesteld als het clubhuis en de bar verzorgd worden achtergelaten na gebruik. Concreet betekent dit:
  • vuilnis meenemen (er komt geen vuilnisman op de club...), deze kan worden gedeponeerd in de vuilnisbak bij 'De Stal';
  • koelkasten aanvullen;
  • lege flessen in de kratten opgeruimd;
  • vuil glaswerk en servies afgewassen en afgedroogd en weggezet;
  • eventueel (buiten) gebruikte asbakken legen in de vlamdovende afvalbak; asbakken afwassen;
  • tafels en stoelen op hun plaats teruggezet;
  • kleedkamers gedweild en lichten uit;
  • terras geveegd en opgeruimd achterlaten;
  • verwarming terugzetten op 15 graden;
  • apparatuur en lichten uit.

Vragen?

Telefoon