Competitie spelen

Bij het ontwikkelen van je tennisvaardigheden hoort ook het spelen van wedstrijden. Dit kan o.a door deel te nemen aan competitie (tennis)

Door wedstrijden te spelen, word je steeds beter en krijg je meer plezier in de sport, maar ook de gezelligheid is belangrijk

Er is een groot competitieaanbod: voor elke leeftijd, voor zowel beginnende spelers als voor ver gevorderden en voor iedereen daar tussenin, op iedere dag van de week.

Voor de senioren zijn er 3 categorieën: 17+, 35+ en 50+. Daarnaast kan er ook gekozen worden voor verschillende samenstellingen zoals dames, heren en gemengd.

De KNLTB faciliteert een aantal verschillende competities. De KTC doet aan de onderstaande competities mee

Voorjaarscompetitie
Najaarscompetitie
8 & 9 competitie

Voor de jeugd t/m 12 jaar heeft de KNLTB Tenniskids ontwikkeld. Tenniskids is geheel afgestemd op de leeftijd en mogelijkheden van kinderen.

Ik wil competitie spelen, wat nu?

Vanuit het bestuur wordt ruim voor de inschrijfdatum een mail naar alle leden gestuurd met de vraag wie er aan de komende competitie mee wilt doen. Het is mogelijk om je als team in te schrijven (minimaal 4 spelers) maar als je geen team hebt dan kun je je ook aanmelden als individu. In dat geval kijken we of je kan aansluiten bij een team of dat er een nieuw team gevormd kan worden. We zoeken ook vaak invallers dus daarvoor kun je je ook altijd melden.

Vragen?

Telefoon