Sponsor worden van KTC?

Sponsoring

De Kaagse Tennis Club is een enthousiaste club waar veel leden een actieve bijdrage leveren. Een belangrijke bijdrage gaat naar  het organiseren van toernooien voor onze leden, het onderhoud van onze twee banen en er zorg voor dragen dat onze jeugd kan sporten.

De (Buiten)Kaag is een kleine gemeenschap met beperkte mogelijkheden om binnen het dubbeldorp te sporten. KTC kan en wil hier een bijdrage aan blijven leveren. Sponsorgelden leveren een belangrijke bijdrage aan het financiële fundament van onze tennisclub. We hebben hiervoor uw hulp nodig en willen daarom graag een beroep op u doen.

Met zorg hebben wij een aantal sponsorpakketten samengesteld, echter het is goed denkbaar dat u wilt afwijken van de standaard sponsormogelijkheden. Suggesties hiervoor zijn van harte welkom en de win-win situatie staat voorop. In ruil voor steun van sponsoren en hun maatschappelijke betrokkenheid hopen wij de zichtbaarheid en promotie van bedrijven die sponsoren te vergroten.

• Sponsorpakket Goud - kosten € 750,- per jaar
    • Bord aan het hek van de baan. Op het bord staat de firmanaam en/of het bedrijfslogo. De eenmalige kosten voor het maken van het bord zijn voor rekening van de sponsor.
    • 1 x per jaar gebruik maken van de baan voor een bedrijfsevenement zoals een netwerkborrel of bedrijfsfeest met gebruik van de twee tennisbanen.
    • Lidmaatschap voor 2 personen
  • Sponsorpakket Zilver - kosten € 550,- per jaar
    • Vermelding van bedrijfsnaam en/of logo op onze website en club app.
    • Lidmaatschap voor 1 persoon.
  • Sponsorpakket Brons - kosten € 250,- per jaar

Vragen?