Verhuur

Een feestje, partijtje of tennissen met vrienden en/of collega's? Ons gezellige clubhuis met terras is te huur, inclusief de twee banen.

Verhuur clubhuis/terras inclusief banen, bij drankafname
  • € 150,- plus verbruikskosten (graag verbruik vermelden op de daarvoor bestemde barlijst)
Verhuur clubhuis/terras inclusief banen, eigen catering
  • € 200,-
Verhuur clubhuis/terras exclusief banen, bij drankafname
  • € 75,- plus verbruikskosten (graag verbruik vermelden op de daarvoor bestemde barlijst)

Daarnaast dient er een borg te worden betaald van €200,- en zijn de schoonmaakkosten €15,-

Eén van de bestuursleden zal het clubhuis voor u openen en uitleg geven, tevens de borg in ontvangst nemen. Na gebruik van het clubhuis graag het hele bedrag (huur, eventueel verbruik en schoonmaakkosten) direct met pin betalen. Het bestuurslid zal op het afgesproken tijdstip komen om af te sluiten, met u af te rekenen.

Meer informatie?

U kunt per mail contact met ons opnemen.

Vragen?

Julianalaan 3a